Ana içeriğe atla

Harlan Coben - Kimseye Söyleme Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Harlan Coben sevdalısı olarak yeni kitabı çıkınca çığlık attığım doğrudur. Her ne kadar tüm kitaplarını henüz okuyamamış olsam da baskısı tükenmeden almak niyetindeyim.
Zira çok eski baskılarını maalesef bulamıyorum. Kendisinin kalemiyle çok geç tanışmış olmam da ayrıca üzücü ama ne yapalım? Zararın neresinden dönersek kârdır diyerek kalan kitaplarını okumaya devam. Harlan Coben'in yeni kitabı Kimseye Söyleme (aslında eskiden vardı ama yeniden basılıyor) bugün raflardaki yerini aldı ve internette şu anda satışta. Tüm kitaplarını gözü kapalı aldığım yazarı şiddetle tavsiye ediyorum. Polisiye, gerilim sevenler kesinlikle bayılacaklardır. Buyurun o zaman kitabın konusuna bakalım.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Bol kitaplı, mutlu, sağlıklı ve huzur dolu anlarınız olsun. Yüzünüzdeki tebessüm silinmesin. Gülmek bedava. Gülümseyin.

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

David Beck için kayıp yıkıcı olmuştu. Geçen sekiz yıl boyunca her gün, olanların korkusunu zihninden atmaya çalışmıştı. Parlayan göl. Solgun ay ışığı. Tiz çığlıklar. Karısının ondan alındığı o gece. Onu canlı gördüğü son gece.

Herkes ona yoluna devam etmesini, geçmişi ve olanları unutmasını söylüyordu. Fakat David Beck için bu söz konusu olmayacaktı. Bilgisayarında bir mesaj belirmişti, yalnızca onun ve ölen eşinin bildiği bir şey. Birdenbire Beck, imkânsız gerçekle altüst olmuştu – bir yerde, bir şekilde, Elizabeth yaşıyordu.
Beck kimseye bir şey söylememesi konusunda uyarılmıştı. Ve söylemedi. Bunun yerine en güvendiği insanlardan bile uzaklaşmış, çaresiz bir umutla bağlandığı o mesajları gönderen gizemli kişiyi aramaya başlamıştı.
Fakat Beck için bir av başlatılmıştı bile. Karanlık ve ölümcül bir sırrın kalbine doğru yola çıkmıştı; ve biri, o oraya varmadan önce onu durdurmaya kararlıydı.


Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 400

Martı Yayınları

Yorumlar

  1. Aaa Martı yayınları tekrar mı basıyormuş, hiç haberim yoktu bundan, çok sevindim.
    Ama bak sen çok şanslısın ki, okumadığın kitapları varmış, okuyabilecek olman ne güzel işte:)
    Tami HOAG oku bir de, Harlan COBEN seviyorsun ya onu da seversin, ben çok benzetiyorum ikisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yeniden basılıyor. Çok sevindim çünkü bende yoktu:) Tamam ona da bakayım. Teşekkürler.

      Sil
  2. merhaba canım benim Öykü mimine yaptığın yorum için öncelikle çok teşekkür ediyorum yanlışlıkla taslak olarak yazdığım öyküyü yayınlamışım bunun için çok özür dilerim senden ricam o güzel yorumunu yeniden yazar mısın şimdiden çok teşekkür ederim sevgiler ...Bu arada kitapta güzel görünüyor konunda ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yorumladım yeniden emeklerine sağlık. Bakalım devamında nasıl gelişecek olaylar :)

      Sil
  3. Bu yazar tam benlik hemen bir kitabını bulup okumam lazım 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumalısın bence de ben kalan tüm kitaplarını tamamlamaya çalışıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?