Ana içeriğe atla

Danielle Paige - Dorothy Ölmeli Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Bu sıra gerilim ve polisiye kitapları revaçta. Ardı ardına gerilim, polisiye kitapları çıkıyor. Bende listelerime eklemeye ve sizlere önermeye devam ediyorum.
30 Nisan 2018 Pazartesi günü raflarda yerini alacak bir kitap Dorothy Ölmeli. Açıkçası kapağı ile de dikkatimi çeken bir kitap oldu. Arka Kapak tanıtımını da okuyunca merak uyandırdı ve almayı düşünüyorum. Buyurun o zaman tanıtım bültenine.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Okumalara devam. Yeni yerler keşfedin. Mutlu olun. Hayat kısa.

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

GÖREVİN:

TENEKE ADAM’IN KALBİNİ
SÖK.
KORKULUK’UN BEYNİNİ
ÇAL.
ASLAN’IN CESARETİNİ
AL.
SON OLARAK...
DOROTHY’Yİ ÖLDÜR.
OZ DİYARI’NA ÖZGÜRLÜĞÜ YALNIZCA SEN GETİREBİLİRSİN.
BUNU BEN İSTEMEDİM.
KAHRAMAN OLMAYA NİYETİM YOKTU.
Ama tüm hayatınız, peşinden sizi de sürükleyen bir hortum yüzünden altüst olunca pek seçeneğiniz kalmıyor.

Tabii ki Oz kitaplarını okudum. Filmlerini seyrettim. Gökkuşağı ve mutlu mavi kuşlar hakkında şarkılar söyledim. Ama Oz’un böyle bir yer olacağını hiç beklemezdim. İyi cadıların güvenilmez, kötü cadıların iyi çıkabileceği, kanatlı maymunların isyan etmekten cezalandırıldığı bir yer. Sarı tuğlalı bir yol hâlâ var… ama o bile parçalanmak üzere.
OZ’A NE Mİ OLDU? DOROTHY OLDU!

Oz’a dönmenin bir yolunu bulmuş. Gücü ele geçirmiş ve gözü o güçten başka şey görmez olmuş. O yüzden kimse güvende değil.
ADIM AMY GUMM… BEN DE KANSASLIYIM.

Kötüler Birliği’ne katıldım. Savaşmak için eğitim gördüm.
VE BİR GÖREVİM VAR.
Dorothy ölmeli.


Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 416

Pegasus Yayınları

Yorumlar

  1. Ben de gerilim ve polisiye hastasıyım. Gerçekten kapağı çok çekici duruyor. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Bende beğendim bakalım okuyunca da beğenecek miyim?

      Sil
  2. İnsanlarda artık aldı tadını gerilim polisiye kitaplarının filmlerinin😎😂❤️Korku mecrası kazanacakkk Adrian!😂
    Öneri için teşekkürler çok güzel bir paylaşım olmuş😊

    YanıtlaSil
  3. Kitap gerçekten dikkat çekici.Esimin sevdiği türden hemen kendisine iletiyorum.
    Ben korku gerilim okuyunca etkisinden çıkamıyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben çok seviyorum. Bazen gece kalkıp okuyorum meraktan o derece :) Eşine keyifli okumalar canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?