Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 38

Merhabalar

Biten ürünlerle geldim bugün yine. Bakalım bu yazımda neler bitmiş? Hep beraber inceleyelim.


Yver Rocher Tiare Çiçeği & Ylang Ylang duş jeli. Kokusunu seviyorum. Kaşıntı veya kızarıklık yapmıyor. Yeniden alacağım ürünler arasında. 


Deborah Milano 24 Ore Care Perfection Fondöten. Bu ürünü çok sevdim. Pudralı ve mat yapısıyla yüzdeki uyumu çok güzel. Yüzde fondöten varmış gibi durmuyor. Özellikle benim gibi cildiniz karma ve terleyen bir yapıya sahipse beğeneceğinizi düşünüyorum. İndirimde yeniden alacağım.


Flormar göz içi kalemi. Bendeki numarası S04. Gözleri büyük göstermek için uygun fiyatlı bir göz içi kalemi. Asansörlü yapısıyla kullanımı kolay. İndirim dönemlerinde alınabilir. 

Pastel'in rakı beyazı ojesi. Numarası 19. Flormar markasının 319 numarasına muadil olarak aldığım üründen son aldığımda pek memnun kalmadım. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

Pastel 38 numara siyah oje. Bu ojeyi sevdimle sevmedim arası. Biraz kullandıktan sonra yapısı bozuldu ve ağdalı bir yapıya dönüştü. Ojenin yarısı duruyor. Aseton damlattığım halde düzelmedi. Bu nedenle bir daha alacağımı sanmıyorum. Başka bir markanın keşfettiğim siyah ojesini daha sevdim. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Okumalara devam. Hayat kısa. Anı yaşayın. Hayırlı cumalar.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?