Ana içeriğe atla

Ahmet Ümit - Kırlangıç Çığlığı Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Yeni çıkan kitaplarla devam edelim istedim. Ahmet Ümit severler hadi toplanın. Yeni kitap haberiyle geldim.
Ahmet Ümit çok okumak istemiş olmama rağmen henüz hiçbir kitabını kitaplığıma ekleme şansım olmadı. Umarım kısa zamanda kalemiyle tanışırım. O zaman buyurun yeni kitabının tanıtım yazısına.

Yeni yazılarımda buluşuncaya dek, yeni keşifler sizleri bulsun. Gülümseme yakanızı bırakmasın.

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

Acıyı gördüm. Gözlerinin ortasında bir çiçek gibi büyüyen irisin önce ağır ağır büzülmesini, ardından çığlık gibi ansızın patlamasını gördüm. Titreyen dudaklar, bal mumuna dönüşen yüzleri, çöken yanakları, irileşen elmacık kemiklerini, birer mağara gibi derinleşen göz çukurlarını, kurumuş ağızların içinde pelteleşen dilleri gördüm.


Anladım ki benliğimizin farkına vardığımız an, acının pençesinde kıvrandığımız andır.
Çığlık değil, ürperiş değil, evet, nereden geldiğini bilmediğim o vahşi iniltiyi kalbimin derinliklerinde duydum. Soluksuz kaldım, boğazım kupkuru, alnım ateşler içinde, tuhaf bir hülyaya kapılmışım gibi sürüklendim o dipsiz boşlukta. Hayatın en karanlık sırrıyla yüzleştim.
Karanlığın her aşamasından geçtim, akan kanın sesini duydum, ölümün serinliğini damarlarımda hissettim.
Geçmişin kamburunu çoktan söküp attım sırtımdan.
İnsanın insanı öldürdüğü o ilk ânı gördüm, katilin zafer haykırışını, kurbanın korku çığlığını işittim.
Her an uyanmaya hazır o muhteşem dürtüyü bastırmak, insanlığın en masum haline, en saf doğasına dönmemek için yıllarca ihanet ettim kendime. Kendimle birlikte bütün dünyayı da kandırdım. Neredeyse başaracaktım ama bırakmadılar, benim adıma onlar öldürmeye başladılar.
İşte bu yüzden geri döndüm...


Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 400

Everest Yayınları

Yorumlar

  1. Güzel bir tanıtım yazısı olmuş canım. Kitabın ismi kadar kapak resmide dikkat çekici. Notumu aldım.
    Sevgiler, selamlar 😘 💞

    YanıtlaSil
  2. Bende bir tek Aşk Köpekliktir'i okumuş ve o kitabı Selim İleri kitaplarına benzetmşştim.Beş altı kitap var bende de hala duruyo okunacak :/O kadar istememe rağmen nasip olmadı okumak.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okumak istedim ama nedense hiç bir kitabını da almamışım. Kaynımda olacaktı bir kaç kitabı. Ondan alıp okuyayım. Beğenirsem kitaplığıma da ekleyeyim. :)

      Sil
  3. Oooo...tanıtımdaki alıntı müthiş!! Çok ilgimi çekti, ürpertti de, dönen kim acaba merak ettim, emeğine sağlık Beyda'cığım, okumak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okumak istiyorum Müjde ablacığım. Açıkçası eski kitaplarından sanırım okumaya başlayacağım. Bende okunacak çok kitap var da zaman yetmiyor bana. :)

      Sil
  4. Ahmet Ümit'i severim. Bu kitabını da ilerleyen zamanlarda okurum diye düşünüyorum. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. İstanbul Hatırası kitabıyla tanımıştım Ahmet Ümit'i. Çok severek okumuştum, bu kitabı da severek okuyacağım gibi geliyor:) En kısa zamanda okuyacaklarım içinde bu kitap da😊

    YanıtlaSil
  6. Gayet güzel bir kitap gibi. Her kitap okunmayı hak ediyor diye düşünüyorum, okumakta olduğum kitap bittiğinde blogunuzdan tüyolar alacağım. :)

    YanıtlaSil
  7. Komiser nevzat serisinden mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ümit hiç okumadığım için maalesef bilmiyorum :(

      Sil
  8. En yakın sürede okumalıyım :)) Yazarın birçok kitabını okuyan biri olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok okumak istediğim halde nedense hiç bir kitabını almamışım. Yakın zamanda alıp okumalıyım :)

      Sil
  9. Ahmet Ümit okunmaz mı hiç :))

    Teşekkürler, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  10. Muhakkak Ahmet Ümit’i okumalısın. Ve yorumunu çok merak ediyorum 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne okuyacağımı şaşırmış durumdayım. O kadar çok listem var ki; evde aldığım okunmayı bekleyenler. Bana 24 saat yetmiyor sanırım :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?