Ana içeriğe atla

12.02.2018 Babil.Com Kitap Alışverişim

Merhabalar

Kitap alışverişleri devam ederken bakalım bu sefer sepette neler varmış?
Sedef Nehir Erdem'in çıkardığı yeni kitabını geçenlerde sizlere duyurmuştum. Kendisi o zamanda belirttiğim gibi İnadına Aşk ve Sen Anlat Karadeniz dizilerinin de senaristi olur. Barut'u almamdaki ana neden diğer kitaplarını aldım yazarın. Hem eksik kitap kalmamasıydı. Hem de arka kapağı o kadar eğlenceliydi ki açıkçası fiyatının düşmesini falan beklemeden sepete ekledim. Hatta okunacaklar listesinde üst sıraya aldım bile. Bakalım nasıl bir macera beni bekliyor. 
Fiyatı: 29,25.-TL

Lemariz Müjde Albayrak'ın Hissiz ve Maske kitaplarını okumuştum. Kalan kitaplarını da aldım ama henüz okuyamadım. Yoksun kitabını merak ediyordum zira diğer kitaplarda geçen Buz Prenses'in hikayesi bana oldukça gizemli geliyordu. Wattpad'de yayımlanmıştı ama okumaya fırsat bulamadım. Şükür ki kitap kokusuyla buluştu. O zaman bu kitabı da yakında okumak lazım.
Fiyatı: 25,50.-TL

Yine ayraç ve defter gelmiş. Hoş gelmiş. Bu siparişime toplamda 54,75.-TL ödedim.

Yeni yazılara kadar, bugün havanız nasıl olursa olsun. Sizin havanız yerinde olsun diyerek veda ediyorum. Okumalara devam. Okuyun. Okuyun. Okuyun...

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. iyi okumalar... :) d&r den vazgeçeceğim galiba.. bir ayraç bile olmuyor bazen..

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, iyi okumalar. Kitap alışverişi için kitapyurdu.com'u da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle oradan da alıyorum ama son dönemde babil fiyat konusunda daha iyi. Üstelik kredi kartına vade farksız 6 taksit :)

      Sil
  3. Uzun yıllardır peşinde olduğum basımı bitmiş kitapları geçende bende ilk Babil'de görüp hemen aldım:) Bir ara hepsiburda'ya takmıştım hep ordan alıyordum,sonra ucuzkitapal'ı keşfettin 2 tlden başlıyor kitaplar ama en çok idefix'i kullanıyorum.Hangisi kesemize uyuyorsa en kral kitapçı odur ;) Keyifle oku,değişik kitaplar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsiburada.com'dan bir kere aldım. Çok yavaş kargo yapıyorlar. Bu nedenle bir daha almadım. Ucuzkitapal denemedim ama denenebilir.

      Sil
  4. Yine bir sürü bir sürü kitapp! *-* İyi okumalar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir sür bir sürü kitap. Daha devamı gelecek. Yenilerini de alacağım. Hepsi benim olacak :)

      Sil
  5. Çok güzel hediyeler varmış, özendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayraç neyse de defter hediyesi çok iyi. Hele çantaya atmak için iyi oluyor :)

      Sil
  6. Kitapların yanındaki hediyeler çok hoş oluyor ya 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir sürü defterim oldu ama çok defter tükettiğim için yetmiyor bile :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?