Ana içeriğe atla

17.12.2017 Babil.Com Kitap Alışverişim 3

Merhabalar

17.12.2017 tarihinde yapmış olduğum 3. ve son Babil.com alışverisiyle sizlerleyim. Bu ara gerçekten kitap alma konusunu yine abarttım ama elden bir şey gelmez. O zaman neler aldığıma bakalım.

Kimberley Freeman kitaplarını topladığımı söylemiştim. Normalde kalan kitaplarını sonra alacaktım ama oğlumun Türkçe okuma dersi için Jonathan Swift'in Guliver'in Gezileri kitabını istemişler. Hal böyle olunca sırf kargo ödememek için Kimberley Freeman kitaplarını ekledim. Başka bir amacım kesinlikle yok. (Yalandan kim ölmüş) Babil.com yine defter ve ayraç konusunda cömert davranmış. Çok teşekkürler.

Kimberly Freeman'ın bu kitaplarıyla birlikte tüm seriyi tamamlamış bulunuyorum.
Zümrüt Şelaleleri : 15,60.-TL
Kır Çiçeği Tepesi : 15,60.-TL
Kor Adası : 15,60.-TL

Jonathan Swift Guliver'in Gezileri kitabının orjinal dilinden çeviri olan Hasan Ali Yücel klasiklerinden aldım. İş Bankası Kültür Yayınlarının Hasan Ali Yücel Klasiklerini de bu sayede tamamlamak için ilk adımı atmış bulunuyorum. Fakat orjinal çevirisi uzun olduğundan sanırım bir de kısaltılmış kitabını almamız gerekiyor ödev için. Çünkü kısa zaman sonra bu kitaptan sınav yapılacakmış. Sağlık olsun. Fazla kitap göz çıkarmaz.

Bu alışverişime toplamda 58,50.-TL ödedim.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Okuyun. Gülün. Gezin ve hayatın tadını çıkarın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Bol kitaplı, keyifli okumalarınız olsun.:)

    YanıtlaSil
  2. İş Bankası Yayınları klasikleri acayip pahalı satıyor. Hiçbir telifi olmayan eserler çoğu... Çevirileri iyi olabilir ama makul fiyat kesinlikle yoktur. Maalesef kültür sömürüsü yapılıyor. Babil'den 2 defa alışveriş yaptım daha sonra eski yerime geri döndüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ama çevirisi iyi olduğundan ve orjinal dilinden çevirildiğinden dolayı herkesin tercih nedeni oluyor. Babilde uygun fiyatları yakalarsan süper. Birde karta taksit yaptığından tercih ettiğim sitelerin başında geliyor :)

      Sil
  3. Benim kız kardeş de bu aralar çok sık kitap alışverişi yapar oldu. Ama okumak güzel ya.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de okunacak o kadar çok kitap var ki; ama halen almaya devam ediyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?