Ana içeriğe atla

Yılbaşı Hediyeleşme Etkinliği Hediyelerim

Merhabalar

Dün bir anda gelen ve günümü güzelleştiren bir kargo ile geldim. Sevgili Masal Zehra'nın yılbaşı hediyeleşme etkinliğine katıldım ve Sevgili Burası Hayal Kahvesi bloğunun sahibi Ebemkuşağı ile eşleştim. Öncelikle bu güzel eşleşme için çok mutluyum. 

Sağolsun hemen benimle iletişime geçti ve yılbaşı hediyelerimi göndermiş. Özellikle göndermiş olduğu küçük notlara ve iyi dileklere bayıldığımı söyleyeyim. Umarım herkes için güzel geçecek bir yıl olur.

Gönderdiği kupaya ayrıca bayıldım. Zira kupam kırılmıştı ve yeni kupa almak istiyordum. Bu kadar denk gelir. İşyerimde severek kullanacağıma emin olabilirsin. Çikolatalar muhtemelen oğlumun istilasına uğrayacaktır. Maskarayı da severek kullanacağım. (Ayrıca bu maskarayı almak niyetindeydim. Merak ediyordum.)

Ben kendime yeni bir dost daha kazandığımı düşünüyorum. Umarım daimi olur. Hediyelerin için çok teşekkürler Ebemkuşağı. Bu hafta içinde bende kendi hediyemi göndereceğim inşallah. 

Yeni yazılarımda görüşene dek, kendinize çok iyi bakın. Yüzünüzde gülümseme olabilecek insanlar olsun hayatınızda inşallah. Yeni dostlar edinin. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan canım 💕 hayirli seneler.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum panelin cok hosuma gitti en cok bu kolay geliyor bana galiba :)

    Hepsi cok cici ama kutu cok zarif degilmi? Ne kadar hos ellerine yüregine saglk 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yorum panelimi değiştirmem kötü oldu. Eski yorumların hiçbiri yok artık. Google+ da görünüyor ama blogda görünmüyor. Ama diğer türlü de yorumları denetleme ve cevap verme şansım olmuyordu. Çünkü google+ yorumlarının bildirimleri artık gelmiyor ve yorum yapılıp yapılmadığını o kadar yayın içinde tek tek bakarak aramam imkansız. Mecburen böyle oldu. Hayırlısı inşallah.
      Evet kutuda çok güzel. Oğlum ona da el koydu :) İçine özel eşyalarını koyacakmış :)

      Sil
    2. Hepsi de çok tatlı, iyi günlerde kullan :)

      Sil
  3. yaa ne güzel bir etkinlik güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. Çok ciciler. :) Musmutlu günlerde kullanman dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın çok güzel görünüyorlar.. :)

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğinize çok sevindim ve mutlu oldum.:) Güzel günlerde güle güle kullanın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Özellikle notlar harikaydı :) Yeniden görüşmek üzere;) Sevgiler...

      Sil
  7. hepsi çok güzel görünüyor...güzel günlerde kullanın...mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  8. Kupaya da hediye kutusuna da bayıldım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeller. Kutuyu mektup kutusu yaptım :)

      Sil
  9. Yaa, ne güzel hediyeler! Canım Molla çekti bu arada. :)
    O kupa bardağı da çok hoş. :) Hayırlı olsun o halde! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bardağa bende bayıldım gerçekten :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?