Ana içeriğe atla

2.Eskişehir Kitap Fuarı Tekin - Ferfir - Acun ve Tunç Yayınları

Merhabalar

2.Eskişehir kitap fuarı stantlarımız bitmedi ama eskiye göre az kaldı. Kimseye haksızlık etmemek adına hepsini birden yayınlamak istemiyorum. O zaman bugün nerelere konuk oluyoruz? hemen gezmeye başlayalım.


Tekin Yayın evi aslında yazarlarının imza günleriyle en çok ziyaret etmek istediğim stantların başında geliyordu. Ancak cumartesi günü gelecek olan yazarların bir kısmının imza günlerinin iptal edilmesi, kalanın da çok kalabalık olması nedeniyle maalesef imza günlerine katılamadım. Zira yanında çocukla o kalabalığın içinde ayakta kalmak bayağı zorluyor. Hem banka maaş kuyruğu gibi olan sırada imza bekle, hem de çocuğa sahip çık. Gerçekten sıkıntı. Tekin Yayın evi standında %20 ile %30 arasında değişen indirimler mevcuttu. 









 

Ferfir Yayınlarının standında aynı zamanda Anatolia ve Opsiyon Yayınlarının da kitapları vardı. Çocuk kitapları, roman ve araştırma türünde kitaplar olan stantta bazı kitaplar da %50 indirim uygulanırken, bazı kitaplarda da %50'den fazla indirim uygulanıyordu.











Acun Yayıncılık sahibi Saniye ACUN. Kendisi emekli öğretmen ve çocuk kitapları yazıyor. Şayet kütüphanelere ya da okullarına indirimli kitap almak isteyenler olursa 0 507 926 55 37 numaralı telefondan kendisiyle irtibata geçerek indirimli kitap alabilirler. Acun Yayınlarında %50 indirim uygulaması vardı.





Ve benim çok sevdiğim çok candan insanların olduğu bir stanttayız. Özellikle Damla Abla'nın maşallah enerjisine hayranım. O yaşına rağmen çok hayat dolu. Ahmet Taşçıoğlu'da yine enerjisi tükenmeyenlerden. Kendilerini bu performanslarından dolayı tebrik ediyorum. Zira sosyal medyadadan da takip ettiğim kadarıyla sürekli bir fuardan diğerine koşturma içindeler. Emekleriniz boşa çıkmasın inşallah. Tunç Yayıncılıkta ortalama %35 indirim vardı.
Küçük bir dipnot: Fotoğraftaki detayı fark edenler için söyleme gereği hissettim kendisi fotoğraf vermekten hoşlanmayanlardanmış.



Hepinize mutlu bir hafta sonu diliyorum. Kendinize çok iyi bakın. Okumayı, hayatı sevmeyi ve gülümsemeyi ihmal etmeyin.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kademe Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.