Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 28



Merhabalar

Yine bir bitenler yazısıyla sizlerleyim. Artık biten ürünlerimi fotoğraflayacak kadar birikince fotoğrafını çekip hemen atıyorum. Yoksa eşim hepsini çöpe sallayacak. Hadi bakalım. Neler bitmiş?



Yver Rocher saç oluşumunu destekleyen ve dökülmeyi engelleyen şampuan. Daha önce buradaki yazımda bu şampuandan ne kadar memnun olduğumu yazmıştım. Saç dökülmemi ciddi anlamda azalttı. Yedekleri mevcut. Yeniden alınacak bir ürün.


Farması Hand Wash zeytinyağlı sıvı el sabunu. Bu ürünün kokusunu çok sevdim. Ama yapısı için aynı şeyi söyleyemem. Sıvı formda. Tek pompa yeterli gelmiyor. Pompalarken elden kayıp gitmesine ve ürünün çabuk bitmesine neden oluyor. Fiyatına göre ml. olarak az. Bu nedenle yeniden almayacağım bir ürün.


Yver Rocher durulanmayan onarıcı saç bakım kremi. Ürünün vaatleri arasında saç tellerini güçlendirerek dış etkenlere karşı korumak, derinlemesine beslemek ve parlak bir görünüm vermek, kolay taranmasını sağlamak var. Ürünü duş sonrasında nemli saça uyguluyorsunuz. Saçlarımın taranmasını kolaylaştırdı. Yolarak taranma problemi yaşamadım. Saçlarımın nemlendiğini de hissettim. Ama öyle aman süper oldu da diyemem. Belki bundan sonraki kutu bitince başka bir ürün deneyebilirim.


Yver Rocher badem-portakal çiçeği duş jeli. Bu ürünü çok sevdiğimden buradaki  yazımda bahsetmiştim. Vücutta ağırlık, kaşıntı vs. yapmıyor. Yenisini alırım. Fakat değişiklik olması için farklı bir koku denemek istiyorum. 


Biten ürünler bu kadardı. Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Okumayı, gülümsemeyi ve hayatı sevmeyi unutmayın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Borsada Kredili İşlem Nedir?