Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 15 - 20'den Önce 20

Merhabalar

Bir Küçük Elif Meselesi bloğunun sahibi bir mim başlatmış ve beni de mimlemiş. Etkinliğin içeriği ise 2020 yılınına kadar yapmayı planladığımız (ömrümüz varsa) 20 maddeyi paylaşmamızı istemişti. Aynı zamanda bu etkinlikle ilgili 2020 yılında İstanbul'da etkinliğe katılanlarla birlikte bir buluşma düzenlemeyi düşündüğünden bahsetmiş. Buluşmaya katılabilecek miyim? Nasip kısmet. O zamana kadar kim öle, kim kala. Ama listemi oluşturarak paylaşayım dedim. Umarım listeyi uygulayabilirim. Elif'in yazısını buradan okuyabilirsiniz. Bakalım benim ne hayallerim varmış ve planlarım varmış?

  1. Hacca olmasa bile Umre'ye gidebilmek.
  2. Her ne kadar korkuyor olsam da uçağa binerek yolculuk yapmak.
  3. Bloğuma daha fazla zaman ayırarak daha fazla insana faydalı olabilecek yayınlar yayınlamak.
  4. Yurt dışı seyahatleri gerçekleştirmek.
  5. Özellikle Doğu Karadeniz turu olmak üzere, kültür turlarına daha fazla zaman ayırmak.
  6. Evimde büyük bir kütüphane oluşturabilmek.
  7. Seminer, eğitim ve kurslara katılarak kendimi geliştirirken önce oğluma, sonra çevreme faydalı olabilmek.
  8. Fotoğraf kursuna katılarak, profesyonel fotoğraf çekimini öğrenmek ve profesyonel bir makineye sahip olarak güzel bir fotoğraf arşivi oluşturmak.
  9. Spora daha fazla zaman ayırmak.
  10. Deniz kıyısında daha fazla zaman geçirmek.
  11. Deniz kıyısında bir ev sahibi olabilmek ve tamamen orada yaşamaya başlamak.
  12. Yazar ve şairlerle röportajlar yaparak bloğumda yayınlamak.
  13. Kök hücre bağışında bulunmak.
  14. Akraba ve arkadaşlarımla daha fazla zaman geçirmek.
  15. Belgesel izlemek. (Hiç izlemiyorum)
  16. Oğluma katkı sağlayabilecek her türlü etkinlik, kurs vs. araştırmak için daha fazla zaman ayırmak. Gerekirse oğluımla birlikte bu kurslara katılmak.
  17. Müzeleri gezerek eski kültürler hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak ve edindiğim bilgileri bloğumda paylaşarak katkı sağlamak.
  18. Dans kurslarına katılmak.
  19. Yemek kurslarına katılmak. (Güzel yemek yapıyorum amaç farklı lezzetler ve püf noktaları öğrenmek)
  20. Daha fazla insana kulak vererek başkalarının hayatlarından kendime dersler çıkarmak.
Umarım bu dileklerimi gerçekleştirebilirim. Bu etkinliğe katılmak isteyen herkesi mimliyorum. Cevaplarınızı da yorum kısmında bekliyorum.

Yeni yazılarımda görüşene dek. Kendinize iyi bakın. Okumayı, gülümsemeyi ve hayatı sevmeyi unutmayın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Kademe Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.