Ana içeriğe atla

Blog Yazarları Buluşma Hatırlatması

Merhabalar

Daha Mutlu Daha İyi Hayat Mümkün bloğunun sahibi sevgili Yurdagül Temmuz ayında blog yazarları buluşması düzenleyeceğini duyurmuştu. Çoğu blogger arkadaşımızın tatil zamanlarına denk gelmesi nedeniyle buluşma zamanı 12 Ağustos 2017 cumartesi gününe ertelenmişti ve beklenen gün gelip çattı.
Bu buluşmaya gidebilmek için bende işlerimi bu tarihi boş bırakacak şekilde ayarladım ve Allah'tan bir mani çıkmazsa oğlumla birlikte yarın Ankara'da olacağız. Aslında bu buluşma için oğlum benden daha çok heyecanlı çünkü kendisi sonunda bir blog sahibi. (Bloğuna buradan ulaşabilirsiniz.) Bu nedenle de bana söylediği tek şey "Anne benimde bloğum olduğuna göre bende gelebilir miyim?" Zaten gelecekti ama o durumdan haberdar değildi. Yarın için biz anne-oğul gerçekten çok heyecanlıyız. Daha çok katılım olması açısından bende hatırlatma yazısı yazmak istedim. Belki Yurdagül'ün duyurusunu görmeyenler, kaçıranlar vardır ve bu vesile ile gelmelerine sebep olurum diye.

Yurdagül'ün buluşma için hatırlatma yazısını buradan mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum. Buluşma adres ve telefonunu aşağıda bulabilirsiniz. Hepimize şimdiden güzel ve hayırlı bir buluşma olmasını temenni ediyorum. Gelecek arkadaşlarla eğlenceli saatler bizleri bekliyor sanırım. Umarım çok güzel başlangıçlara da merhaba deriz.

Hepinize mutlu hafta sonu olsun. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Nar-ı Keyf
Sarıkadın Sokak No:45 Hamamönü-Altındağ Ankara

0 (312) 311 02 50

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan