Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 22

Merhabalar

Sizlere bugün bitenler yazımda bitirdiğim şampuanlarımı bir araya getirdim. Hadi hep birlikte incelemeye başlayalım.




Yver Rocher saç oluşumunu destekleyen ve dökülmeyi engelleyen şampuan.
Bu zamana kadar kullandığım en iyi saç dökülmesini azaltan şampuan diyebilirim. Kullanmaya başladıktan kısa bir zaman sonra saçlarım eskisi kadar dökülmemeye başladı ve boyadan dolayı sertleşme de biraz daha azaldı. Şampuanı eşim ve ben kullanıyoruz. Her gün duş aldığımızdan dolayı maalesef 300 ml kısa zamanda bitiyor ve fiyatı da normal şampuanlara göre biraz daha pahalı. Genellikle indirim dönemlerinde 27,90.-TL gibi bir fiyata aldım. Ama mağaza sıklıkla indirime giriyor. Bu nedenle genelde indirimli fiyata alabiliyorum. Kokusunu sevdim. İçeriğinde organik beyaz acı bakla var. Yıkama sırasında öyle aman aman bir köpürme beklemeyin. Daha farklı bir saç dökülmesine karşı ürün bulana kadar kullanmaya devam ederim diye düşünüyorum.



Selesta Isırgan Otlu ve Zeytinyağlı Şampuan. Ürünün ayrıntılı yazısını daha önce burada yazmıştım. Severek kullandığım bir şampuandı. Ancak Yver Rocher keşfimden sonra bir daha almadım. Şayet kullandığım şampuan indirim dönemine denk gelmezse yeniden alınıp kullanabileceğim alternatif bir şampuan.



Farmasi ısırgan otlu şampuan. Bu şampuanı tavsiye üzerine almıştım. Fiyatı çok uygundu ancak yapısını sevemedim ve söyledikleri gibi saç dökülmeme iyi de gelmedi.Saçlarımda normal bir şampuandan farklı bir durum yaratmadı. Üstelik çok sıvı yapıda oluşu nedeniyle birden şişeden dökülmesi de ürünün daha çabuk bitmesine neden oldu. Bir daha almayacağım bir ürün.


O kadar çok ürün bitirmişim ki; bitenler yazıları bu sıralar çokça gelebilir. Yeni yazılarımda görüşmek üzere.

Mutlu pazarlar. Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları