Ana içeriğe atla

10.07.2017 Babil.com Kitap Alışverişim


Merhabalar

Tatildeyken piyasaya çıkan kitaplar ve ben dönüşte yine hızımı alamadım. Son sürat kitap alışverişlerime devam ediyorum. 
Ayşegül Çiçekoğlu Sen Benim Nefesimsin. Temmuz ayı başında raflarda yerini alan, wattpadde okuduğum ve beğendiğim bir kitap. Kağıt kokusuyla yeniden okumak istiyorum. Ayşegül Çiçekoğlu'nun hikayelerini beğendiğimden ne yazsa gözüm kapalı alırım. Fiyatı: 21,75.-TL

Debbie Macomber'ın hızına yetişemeyeceğimi kesinlikle algıladım. Daha Pasifik Bulvarı yeni çıkmıştı. Geçenlerde yaptığım alışverişte sepete eklemiştim. Çam Yeşili Sokağı'nı görünce "yok artık hangi ara bu kitabı çıkardı" demekten kendimi alamadım. Yayın evi çeviri konusunda çok hızlı çalışıyor. Takdir etmek lazım. 
Fiyatı: 16,08.-TL

50,00.-TL ve üzerine kargo bedava olduğundan alınacak listemden bir kitabı daha sepete ekledim. Daniel Palmer Panzehir kitabını merak ediyordum. Bu yazarın kitaplarını da tamamlayacağım.
 Fiyatı : 14,30.-TL

Babil.com'dan alışveriş yapıyorsanız vade farksız 6 taksit yapıyorlar. Kitap alışverişi yapmak isteyenlere duyurulur.

Babil.com yine boş geçmemiş. Küçük çantaya atmalık bir defter, sevimli ayraçlar ve Arka Kapak dergisinin bir sayısını da hediye olarak göndermiş. Arka Kapak dergisini merak ediyordum. Okuduktan sonra ayrıntılı yazısını paylaşırım.

Bu alışverişime toplamda 52,13.-TL ödedim. Kitap alışveriş yazıları devam edecek. 

Kendinize çok iyi bakın. Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları