Ana içeriğe atla

Apartman Sohbetleri 8 En Büyük Çılgınlığın?

Merhabalar

Apartman Sohbetlerinde 8.sorumuza geldik. Benim sizlere vereceğim, şu ana kadar kimsenin bilmediği bir sırrımı da içeren cevabımla devam ediyoruz. Hadi toplanın bakalım. Anlatmaya başlıyorum.

Yıl 2002. Teyze kızımın evi ile bizim oturduğumuz evin arka balkonları birbirini karşılıklı şekilde görürdü. Teyze kızım evliydi ve bir gün bana dedi ki; "Beyda Fatih Ürek geliyor mutlaka gitmeliyim." Ben başta çok sallamadım. Aman iyi git modundayım. "Hayır" dedi beraber gideceğiz. Hatta çalıştığı şirketten de birkaç arkadaşı da gelecekmiş. "Benim ne işim var. Hem de o parayı Fatih Ürek'e vereceğim. Hayatta işim olmaz." dedim. Ama bir şekilde ikna edip beni götürmeyi başardı. 

Mekana gidene kadar zaten evde bir sürü hazırlık yaptık. Zira bizimkilerden izin almak ne mümkün. Hemde gideceğimiz yer resmen bir bar. Babam belki bir nebze (yalvarmalarım sonucunda) izin verir ama annemden cesedini çiğnersin yine de izin alamazsın. Üstelik gecenin körü gideceğiz. Kız başımıza gideceğiz hem de bara gidip sabaha yakın eve döneceğiz. Benim bu iş yatar. Kendimi gidip Porsuk Nehrine sallayayım daha az hasarla kurtulurum.

Evde bizim evi gören mutfak ışığı ve salonun ışıkları açık bırakılır. Söylemeyi unuttum. Ben o gece kuzende kalıyorum dedim. Kimseden itiraz yok. Nasıl olsa kuzenin eşi de yok. İş seyahatinde. Çocuğu da kayınvalideye sepetledik. Oh mis. Hadi bakalım. Gecelere akalım. Saat gece 22:00 civarı çıktık evden. Bara gittik. Bar dediysem Eskişehir'in ciks mekanı. Yanlış olmasın. Neyse biletleri verip, girdik içeri. Daha önce böyle yere mi gittim ne bileyim ben. Sanıyorum ki; biz gittik. Hemen çıkacak Fatih Ürek. Biz dinleyip, biraz eğlenip, sonra hop eve. Hayır. Öyle değilmiş olay. Bu tarz organizasyonlarda 00:00 de sahneye çıkarsa şarkıcı şanslıymışsın. Nitekim Fatih Ürek gece 01:00 gibi sahne aldı. Tabii ki bir kaç şarkı, yılan dansı derken verelim bir ara. O kadar para verilmiş. Erkenden kaçmak olmaz. Programı sonuna kadar izledik. Ama bu arada atlamayalım. Ben hayatımda ilk kez habersiz böyle bir yere geldiğimden midir? nedir? bilemiyorum. Gözüm sürekli kapıda izledim programı. Sanki ev ahalisi çıkıp gelecek, ben karga tulumba eve götürüleceğim. Ama olmadı öyle birşey. Sabah saat 05:00 civarı evdeydik. Gözümden uyku akarken, yatağın yolunu zor buldum. Tabii ki biz bu eğlenceye giderken atladığımız bir detay şuydu; ertesi gün mesai vardı. Cumartesi günüydü ve işe gitmem gerekiyordu. Sabah 07:00 da kuzenin başımda dikilip, uyandıramayınca da bir bardak suyu boca etmesi dışında güzel bir geceydi. 

İnsanın ne olursa olsun zaman zaman böyle çılgınlar yapması iyi oluyormuş. Her ne kadar biraz tedirgin olsam da; unutulmayacak bir geceydi. Fatih Ürek tüm ön yargılarımı kırdı. Mükemmel bir sahnesi var. Gitmek isteyip tereddüt edenlere tavsiyemdir. Mutlaka gidin. Süper eğleniyorsunuz.

Not: Eşimle yeni çıkmaya başladığımız bir dönemde, O'na haber vermeden böyle bir işe kalkışmış olmam, ertesi günü bunu öğrenmesi ve sonrasında gelen bir haftalık surat paha biçilemez.

Dipnot: Siz siz olun, ailenizden habersiz bunu yapın ama eşiniz, sevgilinizden habersiz asla!...

Hepinize keyifli ve hayırlı iftarlar. Kendinize iyi bakın ve mükemmel ötesi bir hafta sonu geçirin. Tabii ki kitap okumayı da ihmal etmeyin. 

Hoşçakalın.

1.     Nasıl bir apartmanda büyüdün? Okuyun

2.     Çocukluk eğlencen neydi? Okuyun

3.     Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? Okuyun

4.     Çocukluk kahramanın kimdir? Okuyun

5.     Gereksiz bir yeteneğin var mı? Okuyun

6.     Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? Okuyun

7.     En saçma zevkin?  Okuyun

8.     En büyük çılgınlığın?

9.     Çocukken en çok korktuğun şey?

10.     En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?

11.     Karşı cins karşısında en çok utandığın an?

12.     En maskulen/feminen yanın nedir?

13.     Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?

14.     En sevdiğin fiziksel acı?

15.     Almış olduğun en saçma teklif?

16.     Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?

17.     Annenden ve babandan ne öğrendin?

18.     Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?

19.     Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?

20.     Hayat sana ne öğretti?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?