Ana içeriğe atla

30 Şarkı Meydan Okuması 7 - Yolculukta Dinlenecek Bir Şarkı

Merhabalar

30 Şarkı Meydan Okumasıyla devam ediyoruz. 7.sırada bakalım ne varmış?

Yolculukta dinlenecek bir şarkı.

20'li yaşlara henüz gelmemiştim. O zamanlar böyle mp3 çalar vb. müzik dinleyeceğimiz müzik aletleri yoktu. Şimdiki çocukların bilmediği walkmanlerimiz vardı ve biz içine kaset takarak yolda bu aletle müzik dinlerdik. Şayet yolculukta dinleyeceksek de yanımıza iyi markalı uzun süre gidecek pillerden stok yapıp öyle yolculuğa çıkardık. Sırf o walkmanlere pil alabilmek adına harçlıklarımdan para biriktirmişliğim çoktur. Ancak ne zaman pil şarj etme meselesini çözdük. Paraya kıyıp, stoklu pil alıp, birde şarj cihazını edindik. Biraz olsun rahat ettik. Neyse konumuza geri dönelim.

Benim o dönemde köye giderken, köyde ya da şehir dışına çıktığım zamanlarda dinlediğim tek isim vardı. Nilüfer. Tüm çıkmış kasetlerinin hepsini edinmiştim ama şu anda o kasetler nerededir? hiçbir fikrim yok. O zamanlar o kadar çok Nilüfer sevdalısıydım ki; halen daha eski şarkılarını severek dinlerim. 

Yıl 1984. Nilüfer'in 84 isimli albümü. Albümde çok güzel şarkılar var. Dinlemek isteyenler için aşağıda albüm şarkılarını da paylaşıyorum.


Bu güzel albümden benim için çok büyük anlamı olan bir şarkı Söyleyemedim'i sizlere armağan ediyorum. Keyifli dinlemeler.

Hayırlı iftarlar. Yeni yazımda görüşmek üzere.

Hoşça kalın.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?