Ana içeriğe atla

15.06.2017 Kitapyurdu Kitap Alışverişim

Merhabalar

Bu sıralar size bol bol kitap alışverişi yazacağım. Bu sıra yine benim kitap alışveriş aşkım tuttu ve bir sürü kitap aldım. Doydum mu peki? Asla. Daha çok kitap alışveriş yazısı okursunuz. Hadi neler almışım bakalım.
Aylem Güngördü Az Mantıklı Konuş kitabıyla tanıştığım bir yazar. İlk kitabı bana Eskişehir'deki kitap fuarında hediye edilmişti. Yazarın hayatı takmayan kalemi çok hoşuma gitti. Diğer kitaplarını da uzun zamandır almak niyetindeydim. Sırasıyla Külkedisinin Zayıflama Hikayesi ve Gizemli Erkek Avcısı. Bu kitaplarında da komediyle harmanladığı kalemini seveceğimi düşünüyorum. Kitap fiyatı 9,90.-TL

Az Mantıklı Konuş kitap yorumunu buradan okuyabilirsiniz.

Jill Shalvis'in elimde 5 tane kitabı var ve Şanslı Liman Serisiyle birlikte tüm kitaplarını tamamlamak niyetindeydim. İlerde baskısı tükenirde bulamam diye kalan kitaplarını tamamlamaya karar verdim. Aşk Şans İşidir 14,30.-TL diğerleri 9,90.-TL

Kitapyurdu kitap alışverişime toplamda 53,90.-TL ödedim.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere. Bol okumalı günleriniz olsun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları