Ana içeriğe atla

Ömür Parfümeri Anneler Günü Alışverişim

Merhabalar

Anneler gününde her ne kadar kozmetik diyetinde olsam da kendime hakim olamadım ve birazcık alışveriş yaptım. Ancak ihtiyaç dışı gereksiz bir ürün almadığım için kendimi ayrıca tebrik ediyorum. Hadi o zaman başlayalım neler almışım.



Pastel Day Long Lipcolor Kissprof 20. Yani kısaca Pastel Mat Ruj 20. Uzun zamandır almak istediğim ama bir türlü almaya fırsat bulamadığım herkesin de hastası olduğu bir ruj. Rengine kesinlikle bayıldım. Gül kurusunu da andıran sürme durumuna göre koyu ya da açık olarak kullanabileceğiniz bir ruj. Günlük ya da gece kullanıma çok uygun. İndirimli fiyatı 18,50.-TL


Golden Rose 510 numara dudak kalemi. Pastel Mat 20 numara rujla uyumlu olan bir renk. Dudak kalemi kullanmak rujun güzel durması açısından bana göre önemli bir yere sahip ve dudak kalemi kullanmayı gerçekten çok seviyorum. Sadece dudak kalemi ile bile dudaklarımı renklendirebilirim. Fiyatı : 4,95.-TL


Loreal Paris Volume Million Lashes Maskara çıktığından beri kullandığım ve vazgeçemediğim bir ürün. Sürdükten sonra takma kirpik gibi bir etkisi var. Yenisini açtığım için yedekledim. Mutlaka yedeği bulunuyor. Fiyatı : 28,00.-TL 


Pastel Rakı Beyazı Oje. Normalde Flormar 319 kullanıyordum. Ancak Ömür Parfümeri Flormar ile anlaşmasını bitirdiğinden Flormar alamadım. Fakat Pastel rakı beyazını daha önce kullanmıştım. Birebir Flormar ile aynı. Fiyatı 2,95.-TL


Deborah BB Cream 5 İn 1 03 numara. Yaklaşık 2 yıldan fazladır Deborah BB Crean 04 numarasını kullanıyordum ancak tenimle uyumu son zamanlarda pek hoşuma gitmemeye başladı.  Bir ton daha açık rengini aldım. Umarım sorun yaşamam. Deborah BB Cream kullandığımda şayet makyajım aceleye gelmişse nemlendirici kullanmama gerek kalmıyor. Bu nedenle de performansından oldukça memnunum. Ayrıca fondöten gibi yüzde kalıp gibi de durmuyor. Fiyatı : 26,00.-TL


Pamuklarım bitmişti. Bu nedenle de oje çıkarmak ve makyaj temizlemek için normal pamuk ve disk pamuk aldım. Sanırım ikisinin toplam fiyatı 8,00.-TL civarındaydı. İpek Pamuk senelerdir kullanırım ve performans olarak çokta memnunum.

Bugünlük bu kadar. Yeni yazımda görüşmek üzere. Bol kitap okuyun diyeceğim ama malum Ramazan ayındayız. Herkese iftardan sonra bir rehavet çöküyor. Bu nedenle sağlığınıza dikkat edin ve dengeli beslenin.

Hepinize hayırlı iftarlar. Afiyet Olsun.

Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?