Ana içeriğe atla

30 Şarkı Meydan Okuması 3 - Sana Yazı Hatırlatan Bir Şarkı

Merhabalar

30 Şarkı Meydan Okuması son hız devam ediyor. Sırada 3. şarkımız var. 
Sana Yazı Hatırlatan Bir Şarkı.

Yaz denince insanın aklına çok çeşitli şarkılar gelir. Genellikle de hareketli, kığır kığır yerimizde duramayacağımız şarkılardır aklımıza gelenler. Ama bana her defasında yaz dendiğinde aklıma Laura Branigan Self Control şarkısı gelir. Hiç unutmam ilk kez tatil dersek adına Antalya'ya gitmiştim. O zamanlar bu şarkı çok modaydı ve teyplerde kaset dinlediğimiz zamanlardı. Hani şu karışık şarkı listeleri oluşturup, plakçılara verdiğimiz zamanlar. İşte o yaz sürekli olarak dinlediğim bu şarkı aslında 1984 yılında çıkmış olmasına rağmen nedense o yazın en çok dinlenen şarkısıydı ve benim bahsettiğim zaman 90'lı yıllar. Belki de bir tesadüftür o yaz çalınmış olması fakat Antalya'da o senelerde bu şarkı çok revaçtaydı. Yanımızdan geçen araçlarda camlar açık bu şarkı çalıyordu.

Eskişehir'e döndüğümüzde şarkının adını buluncaya kadar geçirdiğim zaman dilimi benim kriz geçirmeme neden olsa da; sonunda şarkının ismini bulup, yabancı pop karışık kaset listeme alabilmiştim. O zaman benden mutlusu yoktu ve kasetin bir dolum süresi olduğundan tamamlanmasını da dört gözle beklemiştim. Umarım sizlerde severek dinlersiniz.

Yeni yazıda görüşmek üzere. Hoşça kalın.


Laura Branigan - Self Control

Oh, the night is my world 
Ah, bu gece benim dünyam 
City light painted girl 
Şehrin ışıkları kızı 
In the day nothing matters 
Bu gece hiçbir şeyin önemi yok 
It's the night time that flatters 
Bu gece yağ çekme zamanı 

In the night, no control 
Bu gece kontrol yok 
Through the wall something's breaking 
Gece boyunca bir şeyler kırılıyor 
Wearing white as you're walkinSen yürüdüğünde her şey aydınlanıyor 
Down the street of my soul 
Ruhumu caddesinden aşağı doğru iniyor 

You take my self, you take my self control 
Al beni, kontrolüm sende 
You got me livin' only for the night 
Sadece bu gece olabilirsin benimle 
Before the morning comes, the story's told 
Sabah olmadan önce, hikaye bitmiş olacak 
You take my self, you take my self control 
Al beni, kontrolüm sende 

Another night, another day goes by 
Başka bir gece başka bir gün geçer gider 
I never stop myself to wonder why 
Nedenini merak etmekten kendimi alamam 
You help me to forget to play my role 
Rol yapmayı unutmam için bana yardım etmelisin 
You take my self, you take my self control 
Al beni, kontrolüm sende 

I, I live among the creatures of the night 
Ben, ben gece yaratıklarının arasında yaşıyorum 
I haven't got the will to try and fight 
Dövüşecek gücüm yok 
Against a new tomorrow, so I guess I'll just believe it 
Yeni bir yarına karşı, bu nedenle sanırım sadece inanacağım 
That tomorrow never comes 
O yarın hiç gelmeyecek 

A safe night, I'm living in the forest of my dream 
Güvenli bir gece, rüyalarımın ormanında yaşıyorum 
I know the night is not as it would seem 
Bu gecenin göründüğü gibi olmadığını biliyorum 
I must believe in something, so I'll make myself believe it

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları