Ana içeriğe atla

30 Şarkı Meydan Okuması 2 - Adında Sayı Olan Sevdiğin Bir Şarkı

Merhabalar

30 Şarkı Meydan Okuması 2. şarkıyla devam ediyoruz. Şöyle bir 90'lı yıllara uzanalım. Bendeniz ilk çıktığında değişik tarzı ve ses tonu ile dikkatleri üzerine çekmeyi başarmıştı. 

Bendeniz ilk albümünü çıkardığında ortaokul sıralarındaydım ve ses tonunu, şarkılarını çok beğendiğimden bütün şarkılarını ezberleşmiştim. Özellikle Ağlayayım mı? şarkısı ilk çıktığında resmen fenomen olmuştu. Evet şimdi ikinci şarkıya geçelim.


Adında sayı olan sevdiğin bir şarkı.

Bendeniz'in çıkardığı Bendeniz 2 adlı albümünden yine çok sevdiğim bir şarkı. 80 Günde Devri Alem. Gerçi Bendeniz'in çıkardığı albümlerde genel olarak bakıldığında boş bir albüm hatırlamıyorum. Hepsi dinlenirken keyif alınan şarkılar. Genelde söz-müzik de albümlerinde kendisine ait. 

O zaman sizlerde buyurun bakalım. Keyifle dinleyin.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere. Sağlıklı, mutlu ve huzurlu günler. Hoşça kalın.


Bendeniz - Seksen Günde Devri Alem

Şşşş...t dedin takıldım sana 
O an yazıldım hesabına 
Ah biranda vuruldum ona 
Boyun eğdim ben hep gururuma 
Önce ben bir masum kedi 
Birazcık hanımefendi 
Takıldım baktım olmuyor ki 
O suratsız lanetin biri 
Sahtekar biraz düzenbaz 
Böylesini gözüm hiç tutmaz 
Ay bişey sanır kendini 
Havalanma yerim ben seni 
Dırdırı var ya o dırdırı 
Çekilmiyor hiç sabahları 
Yok annesi babası derken 
Kaçırdım bak ben erken erken ay! 
Benim de bir canım var 
Ben de insanım hain 80 günde devri alem 
Neden değiştin böyle madem 
Sen böyle değildin 
Olanlar oldu 
Kime inandın söyle madem 

Söz-Müzik: Bendeniz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları