Ana içeriğe atla

30 Şarkı Meydan Okuması 1 - Adında Renk Olan Sevdiğin Bir Şarkı


Merhabalar

Sevgili Öneri Makinesi değişik bir meydan okuma başlatmış ve açıkçası benim de ilgimi çekti. Hoş apartman sohbetleri meydan okumamı henüz tamamlayamamışken yeni bir meydan okumayı ne kadar sürüdürebilirim bilmiyorum ama en azından elimden geleni yapayım istedim. Sizlerde meydan okumaya katılmak isterseniz buradan yazısına ulaşabilirsiniz.
Meydan okumanın konusu ise şarkılar. Yukarıda listesini yayınladım. 30 günlük bir liste oluşturup, her gün bir şarkı yayınlayacağız. İlk şarkımız;

Adında renk olan sevdiğin bir şarkı.

Adında renkler geçen şarkıları seviyorum. Bazen bu insanlara mesaj vermek açısından da iyi oluyor. Benim şarkım Gülben Ergen - Kurşuni 

Bende değişik duygulara geçiş yapmamı sağlıyor. Müziği ve sözleriyle insanı alıp götürüyor. Zaten sözler Şehrazat müzik Ercan Saatçi daha ne olsun.

Keyifle dinleyin. Yeni yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın.


Gülben Ergen - Kurşuni

Kerbelâ oldu yürek elden gidiyor mu? 
Sebebim oldu bu can sensiz yaşıyor mu? 
Bir hata deme sakın bize yakışıyor mu? 
Ecelim oldu bu can sensiz yaşıyor mu? 

Bir çekene sordum 
Dedim ki aşk rengini söyle 
Dedi ki alacalı 
Bazen de ebruli 

Bir içime sordum 
Dedim ki doğruyu söyle 
Dedi ki rengi gece 
Bu sevda kurşuni 

Söz:Şehrazat 
Müzik:Ercan Saatçi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?