Ana içeriğe atla

19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı Kutlu Olsun


Merhabalar

Bugün Atatürk'ün Samsun'a çıkışının 98.Yıl dönümü. Türk milletinin bağımsızlığa ve özgürlüğe adım atışının 98. yıl dönümü.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün 19 Mayıs 1919 günü Bandırma Vapuruyla Samsun'a ayak basmasının ardından başlayan milli mücadele kuşkusuz ki bizim yeniden dirilişimizdir. Nitekim Atatürk bile bu günü kendi doğum günü ilan etmiştir.

Her yıl 19 Mayıs günü Atatürk'ün gençlerimize armağan etmiş olduğu bu anlamlı gün tüm yurtta ve yavru vatan Kıbrıs'ta kutlanmaktadır.

Her ne kadar benim okul zamanlarımda olduğu gibi artık kutlanmasa da umarım yine eski neşesine kavuşur ve eskisi gibi kutlanmaya devam eder. Bizim lise dönemimizde bizi toplayıp stadyuma götürürlerdi ve neredeyse bir ay boyunca provalarla geçen bir süreç başlardı. Her ne kadar öğretmenlerimiz bu olaya sıcak bakmasalar da, biz işin eğlence kısmındaydık ve gerçekten çok da eğleniyorduk. 

Ortaokuldayken ortaokul-lise ikisi bir arada olduğundan ortaokul döneminde bile 19 Mayıs çalışmalarına katarlardı. Yine okul yıllarına gittim. Sanırım çok özlemişim.

Herkesin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu, mutlu olsun.

Yeni yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.