Ana içeriğe atla

Bitenler Çöpe Gidenler 15

Merhabalar

Elimdeki bitenler yazısını bitiyorum bir bakmışım yine bir dünya ürün bitirmişim. Hadi yeniden dön başa. O zaman bir yerden yine başlayalım. Neler bitmiş? Neleri beğenmişim?



Molfix ıslak havlu evde severek kullandığım bir ürün. Arada çok yorgun olduğum zamanlarda makyaj temizleme işimi de çok rahatlıkla görüyor. Şu ana kadar herhangi bir problem ile karşılaşmadım. Özellikle kapaklı olması çok güzel. İçinde paraben ve alkol bulunmuyor. Islaklık derecesi de güzel. Bazıları kuruya yakın oluyor ancak Molfix'de öyle bir problemle karşılaşmadım. Genellikle market alışverişinde üçlü setini 9,90.-TL gibi bir fiyata alıyorum. Tavsiye ederim.


Deborah Milano BB Krem benim severek kullandığım bir ürün. Bu ikinci kutu ve elimdeki son kutuyu açtım. Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz. Tavsiye ediyorum. Ciltte kesinlikle ağırlık ve terleme hissi yaratmıyor. Benim çok terleyen biri olduğumu dikkate alırsak ne demek istediğim daha da iyi anlaşılacaktır.


Son olarak Loreal Paris False Lash Architect maskara. Bu ürünü çok sevdiğim halde yine neye elimi atsam kuruyor ve bu üründe maalesef üretimden kalkmış. Şayet bir yerlerde bulursanız alın. Zira kirpiklere verdiği etkisi harika. Kirpikleri uzatıyor ve tek tek ayırıyor. Fırçasını yıkayıp kenara koydum. Beğendiğim fırçaları daha sonraları kirpik bakımı yaparken kullanıyorum. Çok iyi oluyor. 



Bugünlük bu kadar. Yeni yazılarımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın. Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?