Ana içeriğe atla

Apartman Sohbetleri 3 Yedi Yaş Pantolonunu Bulsak Cebinden Ne Çıkardı?

Merhabalar

Apartman sohbetlerimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Geldik 3. soruya. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?

Tabii ki de misket. Arada belki taşlar ve yapraklar da çıkabilirdi. Taşlar beş taş oyunu için. Yapraklar da eğer değişikse yemek yapmak için. Ama en çok ne çıkardı derseniz kesinlikle misket çıkardı.

Daha önceki yazımda yazmıştım. Çocukluğum boyunca öyle bebeklerim olmadı benim. Hoş olsaydı da erkek oyuncaklarını daha çok severdim. Özellikle arabalar ilgi alanımdaydı. Ama çocukluğumda en çok misketleri sevdim. Misketlerin içine bakıp hayal kurmak en büyük zevkimdi. İçindeki renklerle bambaşka dünyalara yelken açardım. Sokağımızda karşı komşumuzun iki oğlu vardı. Büyüğü ile değil ama küçüğü ile misket oynamak benim için çok farklı bir duyguydu. Kız arkadaşlarım olmadığında onu çağırır ve karşılıklı misket oynardık. İyi de oynardım hani. Onların maddi durumu daha iyi olduğundan oyunda yenip misketlerini almak benim için önemliydi ve çoğunlukla da yenerdim. O zamanlar bilerek mi yenilirdi bilmiyorum ama hiç unutmam hiç kimsede olmayan bir misketi için oynamış ve ben kazanmıştım. Fakat nedendir bilinmez o kadar istediğim misketi ondan almaya kıyamadım. Ya kendimi onun yerine koydum ya da onun yüzündeki ifaden dolayı almadım bilmiyorum. Komşu oğlu bana teleme peyniri gibi olduğumdan "yoğurt" derdi. O zamanlar çok kızardım. Benim adım var diye bağırır kavga eder ama misket oynamak istediğimde yine ondan başkasını çağırmazdım. 

Uzunca bir dönem o misketler hep cebimde ya da kimsenin bulamayacağı evin herhangi bir bölümünde saklı halde durdu. Arada bir kontrol ederdim. Acaba kardeşlerim bulup da attı mı? diye. Büyüdükçe biz artık eskisi gibi misket oynayamaz hale geldik. Zira biz istesek bile artık ailelerimiz birimizin kız, diğerimizin erkek olmasından dolayı pek sıcak bakmadılar. Ama düşünüyorum da keşke komşu oğlu yine olsa ve ben onunla misket oynasam. Ne güzel günlerdi. Ama eski çamlar bardak oldu ve o bardaklar artık kırıldı. Geride ne çocukluğumuz kaldı ne de misketler. Sadece yüzümde tatlı bir tebessümle anılar kaldı. O anıları da kaybetmemek dileğiyle.

Hoşça kalın. Anılarınızı kaybetmeyin. 

1.     Nasıl bir apartmanda büyüdün? Okuyun

2.     Çocukluk eğlencen neydi? Okuyun

3.     Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?

4.     Çocukluk kahramanın kimdir?

5.     Gereksiz bir yeteneğin var mı?

6.     Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi?

7.     En saçma zevkin?

8.     En büyük çılgınlığın?

9.     Çocukken en çok korktuğun şey?

10.     En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?

11.     Karşı cins karşısında en çok utandığın an?

12.     En maskulen/feminen yanın nedir?

13.     Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?

14.     En sevdiğin fiziksel acı?

15.     Almış olduğun en saçma teklif?

16.     Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?

17.     Annenden ve babandan ne öğrendin?

18.     Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?

19.     Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?

20.     Hayat sana ne öğretti?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları