Ana içeriğe atla

11.02.2017 Odak Parfümeri Alışverişim

Merhabalar

Hadi bakalım "Coştu Bekir, Salavat getir." Uzun bir süre kozmetik almasam yeridir. Resmen coşmuşum. Bir kaç alışveriş yazım daha var sanırım. Onları da yazdıktan sonra kozmetik diyetine girip, geçenlerde de bahsettiğim gibi banyo bakım ürünleri dışında kesinlikle ve kesinlikle kozmetik ürün almayacağım. Bu nedir ya son bir kaç aydır kozmetiğe yatırdığım paralar resmen beni iflasın eşiğine getirmiş, benim haberim olmamış. Neyse neler aldığıma bakalım.



Kullanmakta olduğum makyaj temizleme sütüm bitmek üzere olduğundan yedek almak istedim. Diadermine daha önceden de kullanmıştım. Şu anda kullandığım bu marka değil ve yeniden Diadermine Yüz+Göz+Dudak makyaj temizleme sütünü aldım. Tüm cilt tipleri için uygun olan ürün umarım benim cildime de iyi gelecektir. Aşağıda ürün arkası vaatlerini okuyabilirsiniz.



Yüz temizleme toniği aslında gerekli bir ürün müydü? emin değilim. Cilt bakım konusunda yaş geçmeye başladıkça biraz bakım yapalım diye aldım sanırım. Bunu düzenli kullanabilecek miyim? orası da muamma. Aslında bu ürün yerine gül suyu da alabilirdim. Neyse deneyelim bakalım. Fikirlerimi yazarım. Ürün vaatlerini yine aşağıda paylaştım.



Benim gibi her gün duş alan biriyseniz makyajınızı bebek şampuanı ile banyo da bile yıkabilirsiniz. Normal de bebek şampuanı ile yüzümü temizliyordum. Fakat satıcı kız tonik, temizleme sütünden önce yüz yıkama jeli kullanmam gerektiğini söyledi. Aslında bir nevi kandırdı da diyebilirim. Yoksa senelerdir gayet güzel bebek şampuanı ile yüzümü yıkıyordum. Şükür bir sorun da yaşamadım. Bu ürünü de kullanalım bakalım. Bebek şampuanı ile arasında fark olacak mı? Ürün vaatleri yine aşağıda var.



Evet gelelim benim asıl beğendiğim ürüne. Bu ürünü gerçekten çok beğendim ve tavsiye ederim. Note 04 Sugar Sense Terracotta Blusher yani kısaca Note 04 numaralı allığı. Satıcı kızın yüzünde çok beğenip aldım. Aslında en son Deborah allık faciasından sonra böyle bir allık almak istiyordum. Mat bitişli allıkları daha çok sevmeme rağmen bu allığı da sevdim. İçindeki sim yani parlaklık da bana göre rahatsız edici derecede değil. Çok severek kullanıyorum. 




Satıcı kızın yüzündeki pudraya da bayıldım. Bazen kendimi çok soluk hissettiğim ve sadece yüzümde biraz aydınlık olsun başka bir ürün kullanmayayım dediğim zamanlar oluyor. Bu pudrayı da bu nedenle aldım. Yukarı da allıkla birlikte karıştırıp kullanıyorum. Hem allığın doğal bir rengi oluyor, hem de yüzünüzde taptaze bir ışıltı. Bu pudrayı da sevdim. Almak isteyenler için Note Terracote Powder 02 Honer Warm yani Note 02 pudrayı kesinlikle tavsiye ediyorum. Bunda da allıkta olduğu gibi simli bir görüntü var ancak rahatsız edici derecede değil. 





Şimdi gelelim zurnanın zart dediği yere. İşim gereği bilgisayar başında çok fazla vakit geçiriyorum ve çok yoğun çalışıyorum. Bazı sabahlar göz altlarım yorgunluktan mor oluyor ve maalesef bb krem ya da fondöten bu morlukları kapatmaya yetmiyor. Uzun zamandır aklımda olan Concealer yani göz altı kapatıcısını sonunda aldım. Note BB Concealer 02 numarası bendeki. Aşağıda kağıda uygulanmış rengini de bıraktım. Benim tenim çok koyu değil. Bu renk göz altlarımdaki morlukları kapatmayı başardı. Ürünü sadece morluk olduğunda kullanıyorum. Her zaman kullandığım bir ürün değil.






Yaş 3 lü rakamlardan yukarı çıkmaya başladığında insanda sanırım biraz cilt telaşı başlıyor. Aman kırışmasın, aman bebek gibi kalsın. Fakat size bir sır vereyim mi ben sıkıntılı insanım. Öyle her gece sür yat, sabah yeniden sür olaylarına pek gelemiyorum. Zaten unutuyorum da. Fakat dedim ki Beyda ilerde ah vah etmemek adına cildini sıkılaştır. Al bir gece ve gündüz kremi kullanmaya başla. Diadermine gece ve gündüz kremlerini bir dönem kullanmıştım ama dediğim gibi sıkıntılıyım devam edemedim. Bu sefer kararlıyım umarım düzenli kullanabilirim. Ürün vaatlerini ve gündüz kremi resimlerini de aşağıda bulabilirsiniz.






Gece ve Gündüz kremi almışken hadi dedim meşhur kaz ayağı bölgesi içinde kremi alalım ki bakım tam olsun. Diadermine ürünlerini aldığım için aynı markanın göz çevresi kremi aldım. Umarım iyi gelir. Vaatlerini aşağıda paylaştım.




Evet alışverişimde en sevdiklerimden olan fırçalar bölümüne hoşgeldiniz. Bu fırçaları o kadar çok sevdim ki, yedeklerini bile alabilirim. Kıl yapısı yumuşak ve dökülme yapmıyor. Özellikle far dağıtıcı fırçaya bayıldım. Onun mutlaka yedeğini alacağım. Tabii ki ilerde. Önce bir süre kozmetik diyeti. Ruj fırçası biten rujlarımın dibini sıyırmak için aldığım bir ürün. Pudra ve concealer kullanmadığım için fırçalarım yoktu. Tek olarak bulamadığımdan set olarak aldım. Setin içinde bulunan dağıtıcı fırçayı açıkçası beğenmedim. Tek olarak satılan ile alakası yok. Setin içindeki allık fırçasını da yüzümdeki fazla olan allığı toparlamak için kullanıyorum. İşe de yarıyor.


Peki diyeceksiniz ki Beyda bu kadar şey aldın da, ne kadar ödedin? Odak Parfümeri sevgililer günü indirimde %50 vardı ve ben hepsine 242,85.-TL ödedim. Tek tek fiyatlarını hatırlamıyorum ama toplu olarak fiyatlandırması bu şekilde. Kazık mı yedim? ucuza mı getirdim? emin olun hiç bir fikrim yok. Bu kadar alışveriş sonrasında bana toplu fotoğrafta gördüğünüz pembe makyaj çantası ve kırmızı eldivenleri hediye ettiler. Eldivenleri her ne kadar kırmızı sevsem de kullanamayacağımı bildiğimden bende birine hediye ettim. 

Bu ay bu kadar alışverişten sonra yürek çarpıntısı bir kredi kartı ekstresi gelecek. Hayırlısı diyorum. Kozmetik diyeti yazısında sizleri de arkama almayı düşünüyorum. Bakalım katılım nasıl olacak? Hepinize sevgiler. Kitap okumayı  ve unutmayın. 
Kendinize çok iyi bakın
Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?