Ana içeriğe atla

Nurcan Ateş - Cam Kenarı Şiir Kitabı


Merhabalar 

Bugün sizlere çok önceden okuduğum bir şiir kitabını tanıtmak istiyorum. Nurcan Ateş ve Cam Kenarı. 
Beni tanıyanlar pek şiire meraklı olmadığımı bilirler ama bu hiç okumayacağım anlamına gelmiyor tabii ki. Nurcan Ateş'in Cam Kenarı şiirlerini sevdim. Umarım sizlerde seversiniz. Sizlere bir kaç şiirini armağan ediyor ve Keyifli Okumalar Diliyorum.

CAM KENARI

Ben düşünüyorum seni şu an
Evde mi caddede misin_
Yoksa yorgun benim gibi 
Sen de merak eder misin beni?_

Sorarsan yağmurlu buralar
Taşıyor derelerden dular
Bir de camda yağmuru
Seyreden biri var.

Gönlümde bir hüznü
Yollarda kalmış gözü
Birini bekleyen biri var.

Camlara resim çizmiş.
Tıpkı sana benzetmiş.

Buraları sorarsan.
Bıraktığın gibi
Hiç değişmemiş.

Sana da yağıyor mu yağmurlar?
Senin de taşıyormu gözünden sular?
Bak yağmurlarla ağlayan biri var
Cam kenarında.


KARMA KARIŞIĞIM

Dalıp gitmişim yine
Deniz dalgasındayım
Bir kuşun kanadındayım
Sadece fiziken burdayım

Sığmıyorum dünyaya
Gidiyorum başka gezegenler bulmaya
Karanlık içinde hep bir ışığım
Bazen beyaz 
Bazen karma karışığım.

BEN ANLAMIYORUM KENDİMİ

Artık beklemiyorum dostlardan selam
Umudu kesmiş dağlar gibiyim
Yalnız ve sessizim
İstemiyorum kimsenin anlamasını beni
Ben anlıyorum ya kendimi yetmez mi?
Eyvallah etmem hayata
Ne verdi ne verecek artık bana?
Başımda hep bir duman
İçimde hep kasırgam
Devam ediyorum hayata.

Tanıtım Bülteninden

Sessiz gece, bense yalnız

Yarım kalan anılar düşünmekteyim
Ve yanılgıları
Hasret kaIdığım insanı
Dostları ve de aşkları özlemekteyim
Hayalimdeki insanı özlemekteyim
Ve de beklemekteyim hala

Bunca zaman çıkmadı karşıma
Umutlarımı yitirmekteyim
Sessiz gecenin karanlığında
Lambaları sönük kalbimin

Karanlığın içinde üşümekteyim
Uzun zaman oldu ağIamayı,
Kalbime devretti gözlerim
Nasıl anlatsam
Kifayetsiz kalır sözlerim
Uzun zamandır dostluğu
Gerçek sevgiyi özlemekteyim.

Basım Yılı : 2013

Sayfa Sayısı : 80

Ürün Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.