Ana içeriğe atla

10.12.2016 Ömür Parfümeri Alışverişim

 
Merhabalar

Hadi birazcık da kozmetik konuşalım. Ömür Parfümerinin erken gelen yılbaşı indirimiyle kendimi mağazaya atmam bir oldu. Hadi bakalım neler almışım.

Urban Argan Oil saç serumu benim sürekli kullandığım ürünler arasında. Özellikle kokusu beni mest ediyor. Bu nedenle de indirimlerini kaçırmadan almaya çalışıyorum. Fiyatı : 14,50.-TL Normalde fiyatı 30,00.-TL civarında.


Uzun zamandır tek bir tane ruj kullanıyordum. Golden Rose Matt No:10 Bunun nedeni de hem koyu olmaması hem de tenime yakışması. Tabii bunun yanında çok fazla ruj olduğunda genelde kullanılamadan bir ruja takılıp kalıyorum ve diğerleri maalesef bozulup çöp kutusunu boyluyor. Fakat bir süredir aklımda olan kahve yada çikolata tonlarında tenle uyumlu mat ruj arayışı içindeydim. Pastel 553 numara Matte Ruj sayesinde istediğim ruja kavuşmuş oldum. Ürün fiyatı : 14,50.-TL Yorumları daha sonra.





Ruj kullanırken aynı ton da dudak kalemi kullanmayı seviyorum. Daha pürüzsüz ve düzgün duruyor. Pastel rujumla birlikte Pastel dudak kalemi 206 numarası da aldım. Ruj ile hemen hemen aynı renkte ve doğal duruyor. Tavsiye ederim. Fiyatı : 5,50.-TL


Yazılarımı takip edenler biliyor kendi manikürümü kendim yapmak taraftarıyım ve en geç 2 ayda bir manikür setimi  hijyen açısında değiştiririm. Fiyatı : 10,00.-TL


Aslında Ömür Parfümeri'ye gitme nedenim maskaramın bitmeye yüz tutmuş olmasıydı. Diğer aldıklarım yanında bonus oldu. Rimel olarak normalde Loreal Million Lashes Excess Noir olanını kullanmaktaydım. Fakat bu serisinin hem daha siyah olması hem de fırçasının daha sık olması denemek istememe neden oldu. Fiyatı : 28,00.-TL

Bugünlük bu kadar. Herkese bakımlı ve bol okumalı günler diliyorum. Kendinize cici bakın. Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?